O нама Јавне набавке

Јавни позив за подношење понуда за јавну набавку услуга: услуга штампања
Јавне набавке

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА

 

Назив наручиоца:

ЈП „БЕОГРАДСКА ТВРЂАВА“

Адреса  наручиоца:

Београд, Теразије 3/V

Интернет страница наручиоца:

www.beogradskatvrdjava.co.rs

Врста наручиоца:

јавно предузеће

Врста предмета:

услуге

Врста поступка:

отворени поступак

Заводни број Позива:

2093-2/14 од 22.07.2014. године

 

Опис предмета набавке, назив и ознака из општег речника набавки:

Услуга штампања за потребе

ЈП „Београдска тврђава“ Београд

Прилог 1 ЗЈН: издавачке и штампарске услуге на хонорарној или уговорној основи

 

ОРН:  79811000 - услуге дигиталне штампе

          79823000 - услуге штампања и испоруке

 

 

Број партија, назив и ознака из општег речника набавки:

Партија 1: Дигитална техника

Прилог 1 ЗЈН: издавачке и штампарске услуге на хонорарној или уговорној основи

ОРН:  79811000 - услуге дигиталне штампе

Партија 2: Офсет техника

 

Прилог 1 ЗЈН: издавачке и штампарске услуге на хонорарној или уговорној основи

ОРН:  79823000 - услуге штампања и испоруке

 

Критеријум за доделу уговора:

Најнижа понуђена цена

Начин преузимања конкурсне документације:

 

Конкурсна документација се може преузети преко Портала јавних набавки и интернет странице наручиоца.

Рок за подношење понуда:

Рок за подношење понуда је 21. август 2014. године до 11,00 часова. Неблаговременом ће се сматрати понуда која није примљена од стране наручиоца до назначеног датума и часа. Наручилац ће, по окончању поступка јавног отварања понуда, вратити понуђачима неотворене све неблаговремено поднете понуде, са назнаком да су поднете неблаговремено.

Начин подношења понуда:

Понуђач понуду подноси у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања понуде може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара. Наручилац ће приликом пријема понуда на коверти односно кутији у којој се понуда налази обележити време пријема и евидентирати број и датум понуде према редоследу приспећа. Уколико је понуда достављена непосредно наручилац ће на захтев понуђача издати потврду о пријему понуде.

Понуђач понуду подноси непосредно или путем поште. Уколико понуђач понуду подноси путем поште мора да обезбеди да иста буде примљена од стране наручиоца до назначеног датума и часа. Подношење електронске понуде није допуштено.

Понуђач може да поднесе понуду за једну или више партија.

Понуда мора да обухвати најмање једну целокупну партију.

Адреса на коју се достављају понуде:

Понуде се достављају на адресу: ЈП „Београдска тврђава“, Београд, Теразије 3/V, са назнаком: „Понуда за јавну набавку услуге штампања, ЗА ПАРТИЈУ __, редни број набавке: ВЈН 5/14НЕ ОТВАРАТИ“, а на полеђини назив понуђача, адреса понуђача, лице и телефон за контакт. Понуђачи који понуду подносе лично, подносе је на петом спрату зграде седишта наручиоца  Општа служба, канцеларија број 3 на горе наведеној адреси.

Рок важења понуде:

Рок важења понуде не може бити краћи од 90 дана од дана отварања понуда.

Трошкови припреме понуде:

Трошкови припреме и подношења понуде сноси искључиво понуђач и не може тражити од наручиоца накнаду трошкова.

Ако је поступак јавне набавке обустављен из разлога који су на страни наручиоца, наручилац је дужан да понуђачу надокнади трошкове израде узорка или модела, ако су изграђени у складу са техничким спецификацијама наручиоца и трошкове прибављања средства обезбеђења, под условом да је понуђач тражио накнаду тих трошкова у својој понуди.:

Измена, допуна или опозив понуде:

Понуђач може у року за подношење понуда да измени, допуни или опозове своју понуду.

Свако обавештење о изменама, допунама или опозиву понуде, које се достави наручиоцу у року за подношење понуда, треба да буде припремљено, запечаћено, означено и достављено аналогно датом упутству за паковање, печаћење и означавање саме понуде, с тим што с ена предњој страни омота у који се пакује измена/допуна/опозив понуде, додаје реч: „измена“ или „допуна“ или „опозив“, а у зависности од тога шта се у омоту налази.

Место, време и начин отварања понуда:

Јавно отварање понуда обавиће Комисија, истог дана по истеку рока за подношење понуда, 21. августа 2014. године почев од 11,30 часова у просторијама наручиоца, Теразије 3/V, Правна служба, канцеларија број 4.

Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

Отварање понуда је јавно и може му присуствовати свако заинтересовано лице. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача. Пре почетка поступка јавног отварања, представници понуђача су дужни да комисији наручиоца предају посебна писана овлашћења, оверена печатоми потписом, за учешће у поступку јавног отварања понуда.

Рок за доношење одлуке:

Одлука о додали уговора биће донета у року од 25 дана од дана јавног отварања понуда

Лице за контакт:

Душка Павловић, e–mail: duska@beogradskatvrdjava.co.rs

Остале информације:

У конкурсној докумантацији дато је детаљно упутство у вези са врстом доказа и начином доказивања испуњености услова прописаних чланом 75. И 76. Закона о јавним набавкама, а у зависности од тога да ли понуђач наступа самостално или са подизвођачем/подизвођачима или као група понуђача у заједничкој понуди. Ако понуђач у понуди наведе да ће делимично извршење набавке поверити подизвођачу, дужан је да наведе проценат укупне вредности набавке који ће поверити подизвођачу, а који не може бити већи од 50% као и део предмета набавке који ће извршити преко подизвођача

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Preuzmi: POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA ZA VJN 5 USLUGA ŠTAMPE.pdf

Preuzmi: KONKURSNA DOKUMENTACIJA ZA USLUGE STAMPE PO PARTIJAMA.pdf

Odgovri: ODGOVOR.pdf

Odgovori: ODGOVOR1.pdf

: Odgovor potencijalnom ponudjacu.pdf

: Odgovor na pitanje potencijalnog ponudjaca 06.08.2014..pdf

: Odgovor na pitanje potencijalnog ponudjaca од 07.08.2014..pdf

Пријава за Newsletter

Будите у току са дешавањима и новостима из Београдске тврђаве. За пријаву једноставно укуцајте Ваш е-mail